1 грудня (Рейтер) – Walmart (WMT.N) заявив, що не розміщуватиме рекламу на платформі соціальних мереж X, одному з останніх брендів, які заявили про закриття сайту, що належить Ілону Маску.

“Ми не розміщуємо рекламу на X, оскільки знайшли інші платформи для кращого охоплення наших клієнтів”, – заявив представник Walmart.

X, раніше відомий як Twitter, не одразу відповів на запит про коментарі.

Платформа щосили намагається утримати рекламодавців з того часу, як Маск придбав компанію в жовтні 2022 року, а в останні тижні зіткнулася з новим результатом через зростаюче занепокоєння з приводу антисемітського контенту.

Раніше цього місяця Маск погодився з користувачем X, який хибно стверджував, що члени єврейської громади розпалюють ненависть до білих людей, стверджуючи, що користувач говорив справжню правду.

Користувач також послався на теорію змови «Великої заміни», яка стверджує, що євреї та ліві планують етнічну та культурну заміну білого населення небілими іммігрантами, що призведе до «білого геноциду».

Маск вибачився за своє повідомлення під час інтерв’ю на заході DealBook New York Times у середу, але обрушився з лайками на рекламодавців, які призупинили свою рекламу, звинувативши їх у «шантажі».

Керівник великого агентства із закупівель реклами, який побажав залишитися невідомим, сказав, що представники відділу продажів реклами X виглядали розчарованими після різкої критики Маска проти брендів і їм не було чого сказати у розмовах.

Великі бренди, включаючи Apple (AAPL.O), Walt Disney (DIS.N) та Warner Bros Discovery (WBD.O), також призупинили свою рекламу на X цього місяця після звіту ліберальної спостережної групи Media Matters, в якій говориться, що реклама з’явилась наступною за  антисемітськими постами.

reuters.com/business/retail-consumer/walmart-says-it-is-not-advertising-social-platform-x-2023-12-01/?taid=656a288567e55600014f4914